
Op zaterdag 22 maart vindt een klussendag plaats. Direct na de zaalcompetitie en vóór de start van de veldcompetitie willen we een aantal klussen doen, zodat onze accommodatie er straks weer spik en span bij ligt. De klussendag wordt niet alleen gebruikt om de accommodatie netjes te maken, maar we gaan ook al wat werkzaamheden verrichten in aanloop naar de renovatie van de sporthal.
Om 9:30 uur trappen we af met een kopje koffie of thee en wordt uitgelegd wat we gaan doen; om 10:00 uur steken we de handen echt uit de mouwen. De klussendag duurt tot uiterlijk 14:30 uur. Mocht je wat later willen starten dan kan dat natuurlijk. En de inwendige mens wordt deze dag niet vergeten; voor de lunch wordt gezorgd.
Op deze klussendag worden drie teams geformeerd: team Schoonmaak, team Groen en team Klussen. Wanneer je je opgeeft voor deze klussendag dan kun je aangeven van welk team je onderdeel wil uitmaken. Zo zal team Schoonmaak o.a. de spoel- en bakkeuken onder handen nemen en de ramen van de kantine lappen; team Groen houdt zich bezig met het snoeien van struiken en bomen en gaat ook de (kunst)grasvelden speelklaar maken. Team Klussen gaat allerlei onderhoudsklussen verrichten, waaronder het repareren van speeltoestellen en het repareren van het dak en vloer van twee containers. Voor iedereen is er dus wel wat te doen.
Dus vind je het leuk om als speler, ouder of belangstellende een paar uurtjes je handen uit de mouwen te steken, zodat we onze accommodatie weer netjes voor elkaar hebben, meld je dan aan. Opgeven kun je door dit digitale formulier of door het inschrijfformulier (ligt op de bar in de kantine) in te vullen.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, schiet ons even aan of mail naar klussenteam@dindoa.nl.
Hartelijke groet,
Margriet de With (team Schoonmaak)
Hans Schuurkamp (team Klussen)
Jan Willem van den Berg (team Groen)
Daniek van de Kamp (Communicatie)
Jolande van den Berg (Catering)
Gert de With (Technische installaties en sportmaterialen)
Rik van den Bos (Aanspreekpunt algemeen)