Het zaalseizoen 2013-2014 zit er alweer bijna op. Dindoa 1 heeft nog één punt nodig voor het kampioenschap. Voor Dindoa 2 lijkt het seizoen erop te zitten, hoewel er nog een theoretische kans bestaat op de titel. De selectie is dankbaar voor de geweldige support van het publiek bij zowel thuis- als uitwedstrijden. The blue sharks staat elke thuiswedstrijd paraat en is luid en duidelijk aanwezig. Een enorme steun in de rug voor de spelers in het veld. Zaterdagavond en zondagochtend zijn vele stemmen nog steeds schor. De sfeeracties zorgen voor eenheid en motivatie binnen de club. Dan nog te spreken over de uitwedstrijden. Afgelopen zaterdag (Rheko-uit) reisde er zo’n 30 personen mee om de selectie aan te moedigen. Wij, de selectie van Dindoa, voelen ons trots om te mogen spelen voor zo’n aanhang. Als laatst willen wij de naam ‘Marijke Jonker- van Lenthe’ u niet onthouden. Marijke reist elke week mee om ons te steunen. Ze schrijft de wedstrijdverslagen en maakt foto’s voor in ons fotoboek.Dit bedankje is voor ieder die Dindoa een warm hart toedraagt. Mede door jullie staat Dindoa 1 bovenaan. Wij gaan het voor jullie afmaken! Hopelijk tot ziens in Roden, waar we de kampioenswedstrijd spelen tegen KV Noordenveld.Groeten, De Dindoa-selectie