In de afgelopen 2 jaar zijn er binnen Dindoa 30 mensen opgeleid door Jan Willem Timmer en Hans Schuurkamp.
Elk jaar verzorgt Dindoa een herhalingscursus voor deze mensen. Zij zullen hier binnenkort persoonlijk voor benaderd worden.
Dit jaar zal de herhaling op 3, 4 en 5 maart plaatsvinden.
Wanneer er een plekje open valt voor deze herhaling willen wij de overige leden en vrijwilligers de kans geven deze plek in te vullen.
Voorwaarde is dat u al geschoold bent in reanimeren en AED.
U kunt zich op voorhand al aanmelden bij Jolande van den Berg (jolande@vandenberg93.demon.nl), zodat u op de reservelijst komt