Met de overwinning zaterdagmiddag van 12-20 in Groningen tegen De Parabool is de Dindoa-formatie ongeslagen kampioen geworden. Het kampioenschap betekent promotie naar de overgangsklasse. Trainer en coach Gertjan Jansen toonde zich na afloop in zijn nopjes met deze prestatie. Het kampioenschap was al binnen, maar de ongeslagen status geeft de titel extra glans. Met Aalon van Beek in de basis voor de van een achillespeesblessure herstellende Joost Groen ging Dindoa voortvarend van start. Bob van der Knaap opende de score, maar De Parabool zette daar al gauw een doelpunt tegenover. Jorik Velgersdijk en Doortje van de Belt (vrije bal) brachten de stand op 1-3. Halverwege de eerste helft was de voorsprong nog steeds twee punten (4-6) na schoten van Anne van de Glind, Jorik Velgersdijk en Roel van der Weide (strafworp). Tot aan het rustsignaal scoorden de Groningse studenten nog eenmaal, terwijl Dindoa daarentegen de korf vele malen wist te vinden met een ruststand van 5-11 als resultaat. In de tweede helft tekende zich een zelfde spelbeeld af. Voor Eline Odding was het eerste schot, Jorik Velgersdijk volgde met daarna opnieuw een schot van Eline Odding (7-14). Met nog zeker een kwartier te gaan werd Edward Josee ingezet voor de invaller Aalon van Beek. Voor Anne van de Glind het sein om te scoren. In de laatste periode voerde coach Jansen een aantal wissels door. Tessa Lolkema, Jelco van Westendorp en Eva Bosch mochten hun opwachting maken. Ook zij namen nog een paar doelpuntjes mee. In de slotfase bracht Eva Bos het totaal op 12-18, Jelco van Westendorp maakte het negentiende Dindoa-punt. Voor Jorik Velgersdijk was het laatste doelpunt van de wedstrijd.