
Tijdens het korfbalseizoen ontstaat er altijd een behoorlijk voorraad bidons. Dit zijn geen eigendommen van Dindoa.
Binnenkort wordt er weer flink opgeruimd en schoongemaakt en dan zullen de bidons ook afgevoerd worden. Er staan ook nog een aantal zgn. “dopper-flessen”.
Tot 26 juni is er de gelegenheid ze op te halen.