Voor de één was het een aha erlebnis en voor een aantal andere mensen was het de allereerste keer om een echte wedstrijd te spelen. Ons recreantenteam heeft onlangs deelgenomen aan een door het Amersfoortse MIA prima georganiseerd toernooi. Onder leiding van good old Hans van Waas trainen de recreanten op de woensdagavond, maar deelname aan een toernooi was voor een aantal lang geleden. En hoe leuk was het dat de recreanten lieten zien wat ze in hun mars hebben, want spelen is toch net iets anders dan trainen. Een geslaagd en gezellig toernooi dat voor herhaling vatbaar is. Mocht jij nu ook eens op recreatief niveau een balletje willen gooien, neem dan contact op met Hans van Waas.
