Met 16-14 versloegen de korfballers van Dindoa in eigen huis Rheko uit Rheden. Een belangrijke overwinning, omdat Rheko als derde geplaatste ploeg met de Ermeloërs meestreed om VEO van de troon te stoten. Na deze overwinning heeft Dindoa het vizier gezet op koploper VEO. Als Dindoa geen punten meer morst dan is de confrontatie op 10 mei in Voorburg het volgende ijkpunt voor het kampioenschap. Maar eerst is er op 12 april de wedstrijd tegen Elburg en een week later komt HKC uit Utrecht op bezoek.
Ook deze zaterdag was er een basisplaats voor Edward Josee op de plek van de geblesseerde Joost Groen. De komende wedstrijden zal hij deze plaats blijven bezetten. Na het openingsschot van Roel van der Weide was het Rheko dat de korf wist te vinden tot 1-3. Eveline de Vries werd daarop in een aanval dusdanig belemmerd dat de scheidsrechter een strafworp toekende. Roel van der Weide schoot daarop raak vanaf de stip (2-3). Een paar schoten verder was het Eline Odding, die het gaatje dat was ontstaan dichtte tot 3-5. Een vrije bal van Doortje van de Belt en een schot van Jorik Velgersdijk bracht Dindoa naast Rheko (5-5). Halverwege de eerste helft was daar de eerste echte voorsprong van Dindoa door een schotje achter de korf van Edward Josee. Anne van de Glind zorgde voor 7-5 en vanaf de strafworpstip schoot or Dindoa was het laatste rake schot. Scores: Roel van der Weide 4 (2 strafworpen), Anne van de Glind 3, Eline Odding 2, Doortje van de Belt 2, Jorik Velgersdijk 1, Edward Josee 1, Bob van der Knaap 1, Mark Bronkhorst 1, Saskia Lieman 1, Dindoa 2 verloor met 6-16 van Oranje Wit 2. Kon de ploeg van Mark te Brake in het begin de bezoekers uit Dordrecht nog volgen, in het slot van de wedstrijd moest het Dindoa-achttal het hoofd buigen.