Voor iedereen die zijn sponsorkleding en/of shirtjestas nog niet heeft ingeleverd is er aanstaande dinsdag 13 juni van 19.00 tot 20.00 uur een laatste kans om het in te leveren.

Is er iets kapot of mist er iets? Laat het ons weten, dan kunnen wij ervoor zorgen dat het gerepareerd en/of opnieuw besteld wordt.

Kun je niet? Geef dan je spullen mee aan iemand anders, of stuur een berichtje aan de kledingcommissie, dan zullen wij even kijken wat er mogelijk is!