Vrijdag 10 november organiseert de EC een Bingo middag voor de D t/m F-jeugd en Kangoeroes.

Het duurt van 16:00 tot 18:00 uur en kost 2 euro per persoon.

Meld je aan bij je trainer voor woensdag 8 november. Uiteraard mogen vriendjes en vriendinnetjes mee!

Het belooft weer een spektakel te worden dus geef je snel op!