Heb je een vraag? Wil je wat kwijt? Heb je altijd al eens willen weten…….  Zaterdag 1 maart is je kans. Van 13.00 – 14.00 uur zijn voorzitter Klaas Marinus en de bestuursleden Patrick Kappenberg en Marijke Jonker van Lenthe in de kantine aanwezig. Je kunt ze vragen wat je op je hart hebt. Maak van je hart geen moordkuil! Wil je speciaal de voorzitter spreken? Kom dan direct om 13.00 uur, dan is hij aanwezig.