Het A2-team van Dindoa maakte zaterdag 23 september op een lekkere manier kennis met zijn nieuwe sponsor. Het team werd namelijk getrakteerd op een heerlijk Hema-ontbijt.

De Hema is de shirtsponsor van A2 voor de komende drie jaar. De aftrap werd met veel enthousiasme van zowel de vereniging, de sponsor als de spelers gevierd. “De Hema is een sociaal betrokken onderneming en Dindoa een sociaal betrokken vereniging, dat past goed samen”, geeft Bart Ruitenbeek van de sponsorcommissie van Dindoa aan.