
Een paar maanden terug is er een oproep gedaan van wie deze fiets (zie foto) was. Daar is tot op heden geen respons op gekomen.
De fiets is blijkbaar niemands eigendom, dus is daarom gratis af te halen.

Een paar maanden terug is er een oproep gedaan van wie deze fiets (zie foto) was. Daar is tot op heden geen respons op gekomen.
De fiets is blijkbaar niemands eigendom, dus is daarom gratis af te halen.