Klaas van Dam meldt dat de postzegelactie dit keer maar liefst 960 euro heeft opgebracht. Er zijn 136 velletje decemberpostzegels verkocht en 210 velletjes met een ‘1’ zegel. Door het tijdelijk laten vervallen van de servicekosten aan filatelisten is de opbrengst per velletje 1 euro hoger dan bij de vorige actie!